Skip to content
Menu

Combinada Universal Minimax CU300C

Codi: CU300C

CU300C La combinada universal pels aficionats exigents i tallers artesanals. Essencial, pràctica i amb la millor relació preu/prestacions.

Rendiment 

Increïble tall tant de fusta massissa de molt gruix com de plafons, inclosos els aplacats, gràcies al nou grup de serra amb una fulla de diàmetre màxim de 315 mm que dona una alçada de tall de 100 mm amb la fulla d’incisió instal·lada.

Professional 

La unitat té una estructura de ferro colat. Està tancat per una “copa” de ferro colat per protegir els components mecànics dins de la màquina de les serradures, encenalls i brutícia. Mecanitzat precís i segur amb el topall de la tupí amb ajust micromètric complet amb premsadores verticals i horitzontals.

Ribot 

La unitat de ribot en la versió estàndard té un bloc de tall de 72 mm de diàmetre amb 3 ganivetes (el bloc de tall “Tersa”, opcional, està disponible amb ganivetes de col·locació ràpida i ajust automàtic). Per un resultat impecable, la pressió dels rodets de l’alimentació de la regruixadora es poden ajustar segons el tipus de fusta mecanitzada. El rodet de l’alimentació de la regruixadora té un dentat helicoïdal per garantir un avanç constant i fort de la peça de treball. En contra, el rodet de sortida d’acer polit amb raig de sorra manté el perfecte acabat posterior al mecanitzat.

Accessibilitat 

La regruixadora és més còmode: durant el canvi de pavimentat a regruix les taules de la regruixadora s’obren cap a l’interior de la màquina amb un angle de 90º, i simultàniament. Es poden mecanitzar peces de treball amb una alçada màxima de 230 mm a la regruixadora. El nou disseny de transportador de pols, protegeix el bloc de tall, està dissenyat específicament per augmentar encara més la seguretat i la eficiència del sistema.

Característiques:

CU 300C

Ample de treball del capçal de tall

300

mm

Longitud de la base de l’ensambladora

1510

mm

Màx. diàmetre de la fulla de la serra amb fulla d’incisió instal·lada

315

mm

Màx. projecció de la fulla de la serra des de la base a 90º / 45º

100/78

mm

Ample de tall en guia paral·lela

820

mm

Màx. longitud de fus

100

mm

Màx. diàmetre de l’eina en perfilar

210

mm

Velocitat de la tupí

1700/4000/7000/9000

rpm

(3x) Motors monofàsics

4,8 

Hp