Skip to content
Menu

Regruix S630 NOVA

Codi: S630NOVA

S630 NOVA Qualitat garantida i eficiència al teu abast.

Corrons intercanviables

Solucions per totes les exigències. Els corrons es canvien fàcil i ràpidament el que permet configurar l’arrossegament de la màquina fins i tot en funció de les exigències particulars com en el cas de mínims desbasts sobre fusta fina i/o treball on són processats alhora peces de diferents gruixos.

El sistema de suport de corrons amb bieles, permeten el desplaçament vertical a través de rotació,  eviten l’aturada de la peça i les osques.

Estructura resistent

Quatre cargols de gran diàmetre combinats amb les dos guies lineals laterals donen estabilitat a la taula de treball eliminant la necessitat de bloquejar la posició. Les proteccions integrades garanteixen una precisió i fiabilitat al llarg del temps.

Acabat excepcional

Ganiveta espiral “Xylent” (tres ganivetes en espiral). Reducció del soroll durant el mecanitzat proporcionant un entorn de treball més còmode. També millora la extracció de pols degut a la producció d’encenalls molt petits. Cada ganiveta té quatre puntes que es poden girar al a posició de tall quan s’utilitzen, per tant, augmenta la vida útil de producció del bloc de tall abans que sigui necessari canviar les ganivetes.

Característiques:

 s 630

Tamany taula de treball

640×1000

mm

Amplada útil de treball

630

mm/n.

Ample màxim de treball (mínim)

300 (3,5)

mm

Desbast màxim

8

mm

Velocitat d’avanç

5 – 8 – 12 – 18

m/min

Potència motor principal

7 (9,5)

kW (HP)