Skip to content
Menu

Motllurera Profiset 60

Codi: PROFISET60

PROFISET 60 Planejadora/perfiladora automàtica fins a 6 eixos, disponible en quatre composicions amb possibilitat d’equipament per al perfilat sobre l’eix horitzontal superior (opcional).

Tots dos models preveuen la utilització de la fresa rasant sobre l’eix raspall inferior per garantir un perfecte rectificat. Bomba manual per a la lubricació de la taula i corró inferior col·locat en la taula de sortida de sèrie per a un arrossegament òptim.

Arrossegament amb caixa d’engranatges i juntes cardan associats a la pressió pneumàtica sobre les rodes d’arrossegament, eleven els estàndards qualitatius d’aquesta màquina garantint un arrossegament potent, eficaç i lineal.

Gestió de totes les funcions de la màquina de manera simple i intuïtiva a través del control electrònic “Easy Plus” amb pantalla a color 7″, format 16/9.

Màxima eficiència al mínim espai. La versió electrònica gestiona automàticament les seccions de treball i la velocitat d’arrossegament; a més, està equipada d’un únic polsador per a l’arrencada dels motors en moviment seqüencial.