PU-UNIVERSAL PISTOLA
És l’espuma de poliuretà Universal d’Olivé per ús general i múltiples aplicacions.
Està dissenyada per aïllar, farcir i muntar.
Presenta un curat ràpid i una expansió controlada.
Característiques
- Aïllament tèrmic i acústic.
- Excel·lent adhesió a una ampla gamma de suports.
- Gran capacitat de farciment.
- Es pot pintar.
Aplicacions:
- Aïllament i segellat de marcs de finestres i portes.
- Farciment de buits, conductes i instal·lacions.
- Fixació de panells d’aïllament.
Característiques tècniques
Guia d’ús: Preparació de la superfície i aplicació de l’espuma
- Preparació i neteja: Les superfícies han d’estar netes, lliures de residus, pols, grassa o qualsevol contaminant o material que pugui afectar l’adhesió. També es recomana protegir les zones contigües amb paper o plàstic.
- Preparació de l’espuma: Es recomana agitar el pot almenys 20 vegades. Després sostenir el pot en vertical per poder enroscar la pistola fent girar el pot.
- Aplicació de l’espuma: Un cop la pistola està enroscada, girar l’envàs i començar a aplicar. La sortida d’espuma es pot regular amb el gatell. Es recomana farcir la cavitat al 50% i vaporitzar amb aigua l’espuma perquè s’expandeixi correctament i ompli la totalitat del buit. Es pot aplicar l’espuma per capes, es recomana vaporitzar amb aigua en cada capa.
- Curat: El curat òptim s’obté després de 30 minuts. Després es pot tallar i pintar l’espuma.
Consells
- Durant l’aplicació de l’espuma és important protegir els ulls i utilitzar guants i roba de treball.
- Es tracta d’un envàs a pressió, per això és important protegir-lo de la llum solar i no exposar-lo a temperatures superiors a 50ºC.
- No perforar ni cremar l’envàs, ja que conte productes inflamables.
- L’adhesiu s’ha d’utilitzar en zones ventilades evitant el contacte amb la pell i ulls.
- Llegir la fitxa de seguretat abans d’utilitzar l’espuma.
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ O PRESSUPOST
Omple el següent formulari o fes-nos una trucada.